Selamat Datang

Terima kasih kerana berpeluang berkunjung ke blog ini. Semoga apa yang saya paparkan di ruangan ini dapat memberikan perkongsian dengan anda. Matlamat melahirkan lebih ramai usahawan jutawan di kalangan bumiputera, bukan lagi cerita kosong atau rekaan semata-mata sebaliknya adalah kebenaran yang mampu di buktikan bersama AT181. Justeru, kami menjemput anda bersama kami merebut peluang ini menjadi sebahagian dari Rakan Kongsi kami. "Peluang yg besar itu dtg secara tiba2, dtg tak menentu masa, adakalanya ia dtg di saat kita ksempitan atau kesusahan. NILAILAH peluang itu dgn secara bijaksana. Rebutlah peluang yg besar itu kerana peluang yg besar itu bole berlalu dgn tiba2. JANGAN jadikan 10001 alasan utk tidak merebut peluang yg besar itu" Kata2 Hikmat Prof. Dr. Hamka. "BERSAMA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN"

selamat datang ke taipan 181 sabah

TAIPAN 181 TERUNGGUL

Friday, September 2, 2011

Testimoni Ezigrow 2 (Pokok Durian)

EZIGROW 4 Litter RM147.00 (SS)

EZIGROW - Baja Foliar adalah satu bahan baja terlarut yang disembur dalam bentuk cecair yang mudah di gunakan dan sangat menjimatkan. Ezigrow di rumus khas untuk tanaman beriklim tropika untuk meningkatkan hasil serta kualiti tanaman. Sangat sesuai untuk semua jenis tanaman seperti padi, tanaman jangka panjang, bunga-bungaan, buah-buahan dan sayur-sayuran.

KESAN PENGGUNAAN EZIGROW:
* menambah hasil pengeluaran dan tanaman sehingga 70%
* meningkatkan kualiti buah dan hasil pengeluaran
* mengurangkan penguguran bunga dan putik melalui pengawalan pengeluaran asid absitik.
* sangat mesra alam dan bioural (tidak berbau)
* mudah di gunakan dengan menyembur atau menyiram
* boleh dicampurkan dengan racun kulat atau serangga
* sesuai untuk semua jenis tanaman

Pokok Durian 10/10/2010 (sebelum)
(gambar di atas diambil selepas tiga bulan disiram dengan Baja EZIGROW)
Pokok Durian berusia lima tahun (gambar atas) setelah di siram menggunakan Ezigrow. Pokok durian ini hampir-hampir mati akibat banjir tetapi setelah disiram dengan menggunakan Ezigrow pokok durian ini hidup kembali dan semankin menjadi subur.

Pokok Durian 03/04/2011 (selepas 6 bulan)
Pokok durian yang telah disiram selepas 6 bulan.

Anda boleh melihat pekembangan pokok ini sendiri di Rumah kediaman Tuan Haji Pulong Noin di kampung Wakap Kota Belud, sabah.

Jika anda berminat sila hubungi saya di 013 866 5181 untuk temujanji atau tempahan dan penerangan lanjut. Kami jugak mengalu-alukan penyertaan anda untuk menjadi WAKIL JUALAN kami di seluruh SABAH.

2 comments:

  1. Sa mau tanya, bagi penanaman pokok sawit, selain enzigrow, perlu tambah baja lain lagi kah? atau ini saja pun cukup sudah.

    ReplyDelete
  2. selamat pagi En. Ramlee.. sy mau tanya.. agak2 dlm 1 gelen tu cukup untuk berapa ekar sawit..dan bagaimana penggunaannya? 180ml + brapa liter air utk dicampurkan... terima kasih..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISEBALIK TARIKH LAHIR ANDA?